31 Ocak 2013 Perşembe

SİYAHA SUSKUN DİLİMLE MUTLU PAZARLAR DİLEYEBİLMEK..! 

içi hiyanet kokan bir yürekten 
azlimi istemekteyim
de ki;-bu alın yazım değil..,
insanların bir gerçeğidir..,
ve aldım öle kabul ettim..,
baktım ki içinde kendim yok.., 
bedenimde taşıdığım bu yüreğimin..,
ben kimin hamalı belli değil..,
ebabil kuşları yaralarıma merhem sürer..,
çıbanım taş olmuş paslı bir kalem-i neşter 
durmadan içimi soyar..,
kurdeşen döktüm..,
bir elem törpüsü ömrümü oyar..,
ben fazla geldim yazdığım satırlara.,
satırlarım sabrı taştı öteki sayfalara..,
adalet dedikleri zulme boyun eğdim..,
ve kusurlarımdan yeniden öğrendim.., 
ancak,kendime gelebilmeyi..,
dönek bir saltanata hassiktiri çektim..,
şimdiki görevim elem bekçiliği 
yağlı kurşunlardan da beter 
sözlerin delik deşik ettiği yüreğimin..,
siyah düştü hep girdabından ,
toynak duruşlarının lakin öğrendim..
hayatı oynak kalçalı duruşlarından..,
koca bir istikbali yedim..
oyuncak olabilmek marifet değildi 
herkesin dilinde yalpalanan 
kelimelerle 
sırnaşık yüzümü yırttım..,
utanırım söylemeye..,
bu pazar rüzgarının 
sesi kısılmış diliyle 
ince bir vızıltı gibi in yüreğime 
müebbed yaralarımı üfle..
beni sana sarma sakın..,
hep o bana çok söylenen,
bilindik bir dille..,@yla

Hiç yorum yok: