6 Nisan 2014 Pazar

ŞİİR KOKUYOR GAMZELERİN



Sen gülerken,
ay kokuyor gamzelerin
bir mehtap gibi süzülürken üstüme gözlerin…
ben oturup şiirler dokuyorum gül dudaklarına…

gül gülüşün ki, tüm acılarıma iyi gelecek kadar güzel...

Sen gülerken,
şiir kokuyor gamzelerin
bir mehtap gibi süzülürken odama gözlerin…
ben oturup şiirler okuyorum al yanaklarına…

ay bakışın ki, tüm yaralarıma iyi gelecek kadar güzel...

hayatsın sen
aşksın
umutsun
mutluluksun

Bakışın ay, gülüşün gül, gamzelerin bahardı

sen olmadığında da bir ömür yanımda hep hayalin vardı,
o gülen gözlerin bana en içten dost en sevgili yar’dı...

Rüzgar estiğinde
kokun dağılmasın diye
seni yüreğimden
ve şiirden yaptığım bir yeşil yaprağın tenine koyuyorum…
sevebileceğim kadar sevip
sonra örtüp üstüme gülüşünü uyuyorum...

N.C

2 yorum:

Unknown dedi ki...

örtüp üstüme gülüşünü uyuyorum ..harikulade dizeler silsilesi yüreğinize sağlık kaleminiz çağlasın daima sevgiyle .....

receper dedi ki...

Yüreğinize sağlık Ayla Hanım