16 Ocak 2012 Pazartesi

günaydın dostlara.,



  Yurdumun her yöresinde karakış kendini oldukça hisettirmekte..,ama
üşümüyorum.. çünkü kalın giyiniyorum.., ve iyi kide kar yağdı diye sevincimden dört köşe oldum.. hiç olmazsa etraftaki pislikler temizlenir.. virüslerin direnci kırılır..,en güzeli safa yatırırız belki içimizdeki karabasan düşlerimizi.. bilmiyoum karda arınır mı? her değerin yozlaştığı şu günlerde ruhum değişik varyasyonlarda olmak istiyor.. madem mevsimi karda yağsın.. bir çok olguyu mevsimsiz yaşadığımız şu günlerde.. her şeyin zamanında güzel olduğu, çiçeklerin mevsiminde açtığı kedilerin martta bağırdığı, kirazların mayısta dalları süslediği, narın sonbaharda.., her şey mevsiminde açmalı.. bu hayatta sadece aşk mevsimsiz.. bir tek onun mevsimi olmaz.. bunun baharla ilişkisi yok bakmayın siz sezen'in söylemlerine.. ben her bahar aşık olmam, ben o yaşları çoktan geçtim.. lakin ruhumda henüz açtıramadığım ertelenmiş güz çiçekleri var.. kışa denk geldi.. belki kardelenleri kıskandım.., kardelenim olurmusun dese biri.., valla hiç düşünmeden ok diyesim gelir.., sonra zebanilerin cenet-cehennem sorgulamasında bana;- sende dünyada açtırmadıklarımızdan mı demesini , alay etmesini istemiyorum.. benim faili meçhul cennetlere öldükten sonra ihtiyacım yok.., benim cennetim burada olmalı..,geç de olsa, dünyada bütün ihtimaleri sevmelerin bana açılan kapılar birer birer kapanmışda olsa asla vazgeçmeyeceğim tek şey sevmektir.. sevmezsem ne için, kimin için yaşayacağım.. her gün doldurup, boşaltmak zorunda kaldığım midem için mi? Bugün yeni bir haftaya başladık.. herkese mutluluklar ve aydınlık dolu günler temenni ederken, tüm kısa vadeli beklentilerin hayata gecebileceği

bir gün olsun diyorum. @yla

Hiç yorum yok: