1 Aralık 2012 Cumartesi

ESMA SULTAN GÖNÜL KÖŞKÜME AÇIK BİR MEKTUP YAZDIM..,!

Uzun zamandan beri sayfamda olmasına rağmen..,onunla yürek frekanslarımızın titreştiği an.., çok uzun değil belki hadi üç ay diyelim..,
ondan sonrada bu frekanslar bir daha ayrılmadı hiç

..,onun yüreğime gelişi ,benim onun yüreğine en çok ihtiyacım olduğu bir anda oldu ki.., inanıyorum ki bu tecelli yüce mevlam tarafından yönlendirildi..,yoksa nasıl atlatırdım ben o zor günleri..,
♥ ♥
belki okuyanlara giz gelecek bu yazdığım.. her insanın olduğu gibi benimde tek başıma çözemediğim , mutlak birisinden terapi almak istediğim eksik yönlerim vardı..,İşte Esma sultan tamda o sırada geldi..,BU GELİŞİN GİTMESİ HİÇ YOK MESELA..,!

* *
diyelim ki ömür boyu.., bu ömür boyuda kaç santim demiyelim.., alnımıza yazılan kaderlerimizdeki uzunluk kadar..,
o benim burada sanal dünyada gerçek olan sayısı elimin parmağını geçmeyen üç-beş dostlarımdan biri diyecek kadar haksızlık yapamam kendisine o onlarında en önünde.., kabul buyururlarsa benim biriciğim, incim, melek yüzlü ve pamuk kalplim..,♥
♥..,
o olmasaydı belkide çok güvensiz olurdum bu hayatta.., belkide mutsuz.., onun yürek ışığıyla yolumu buldum.., ve halen birlikte yürümekteyiz..,ayrı şehirlerde de olsak yanyanayız..,ben sırtımı yasladım koca bir dağa

ve ben biliyorum ki Esmacığım insanların hayatlarında yaşama tutunmaları için bir iksir, ya da tılsımları olur ya işte o benim o yazdığım iki kelimenin içini dolduran bir kimlik..,bir insan..,bir yürek.,

Yücerabbim insanları test edip,epeyce dolandırdıktan sonra rızkını veriyormuş en sonunda .., o benim dostluğumun ön,iç yüzü asla arka ve yan olmayacak..,

nefes aldığım sürece onun sesini telden duymak kadar bir lüxüm olacak..,bu lüxün bana iadesi lütufdur zaten..,!

Onunla bir süre sonra reeldede tanışacağız.., bu kaçınılmaz oldu artık..! her ikimizde bunu şiddetle istiyoruz.., her konuşmamızda bunu dile getiriyor, ve bana ne yemekleri yapacağını planladığını anlatıyor telefonun ucunda..,halbuki ben diyetteyim ♥
Ama olsun bozarım diyetimi..,

Esma Sultanın bugün doğum günüymüş.., bu vesileyle ona yazdığım bu herkesinde görebileceği zarfsız..,açık bir mektup oldu.., Lakin benim ona yazacaklarımın tümü bu kadar değil..,
O benim yaşamımın bundan sonraki gökyüzünde yıldızım olacak.., bende kuyruğu..,
İYİ Kİ VARSIN ..İYİKİ DE DOĞMUŞSUN , İYİKİ DE BENİM ABLAM OLMUŞSUN.., DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN..,ÖMRÜNCE MUTLULUKLAR DİLİYORUM ABLACIĞIM SANA EN DOYUMSUZUNDAN..,@yla

1 yorum:

Benhur dedi ki...

Seni Mutlu kılan ne güzel bir abla bulmuşsun sevgili Ayla can senin adına bende sevindim..