23 Mayıs 2012 Çarşamba

KÜSMEK, KIRILMAK, DARILMAK ÜZERİNE




Kimilerimiz gibi bende bu moodlara giriyorum bazen..sadece egomu parçalatmmak için..,çünkü bu hınzır ego sahiplenmek istiyor bana oysa ben onsa sahip olmayı kumandayı elimde bulundurmak istiyorken..,
Bazen... kırıyorum , bazende kırılıyorum, küsüyorum..bunu yazarken şimdi aklıma gelen bir şarkının bir dizesini yazmak istiyorum..,''nasıl olsa her şeyin zamanla sonu yok mu.., ömür denilen şey küsecek kadar çok mu?''
evet çok değil hatta çok az.., ama insanız bir bakıyoruz bi olgu, durum, hitap, söyleyiş, duyuş bazen içten ve dışatan yaralıyor bizi.. gurur denilen maskeye bürünüyoruz.. gurur benim ömrüme ömür mü katıyor, yada neşemi katlıyor mu?..,
bu en çokda önyargıdan kaynaklanıyor.. bende önyargılıyım.. ama bundan arınmak istiyorum..arkadaşım beni aramadı, sormadı.., olabilir.. belki aramayacak durumdadır..,zamanı olmamıştır..,mutlu değildir.., işleri çoktur ..bunlarıhep savuşturuyoruz..kırılmak en kolayı.., küsmekte .,sonrasında oluşturduğumuz tehna dünyamızla başbaşa kalıyoruz..,önyargı peşimizi bırak artık..., seviyorsak .okunu, püsürünü aramadan , yüreğimizden sevelim, gözümüzden değil.., ve o zaman göreceğizki yürekten sevilenler.., ömür boyu unutulmuyor ve her türlü kasırgaya da dayanıklı oluyor..,sevgiler..,@yla

Hiç yorum yok: