21 Mayıs 2012 Pazartesi

BİR ANIMI ANLATTIM.., GÜLÜN DİYE

 
 

 yıllar önce bir yemeğe gitmiştik..sanatçılarda olacaktı..maslar düz sıra halinde dizilmişlerdi.,ben evde telaşla hazırlandım ama yandan çıkan saçlarımı klipsmiydi , pensmiydi neydi onunla tuturdum.. gidinceye kadar şekil alsınlar diye..,sonra alelacele çıktık .., bir ara oyun havaları çaldı orkestra millet rahat bırakırmı bizide kaldırdılar oyuna..,;))))))ne...yse yarım saatden fazla oynadık pistte.. yerime oturduğumda bozulan saçlarımı düzelteyim dediğimde elime pensler geldi tam bir düzine.., bir Allahın kulu söylemediler bana.. garanti kıskandılar.. rezil olamamı istediler ve ben rezil oldum o gece..,bu anımı hiç unutmam ömrüm boyunca.., kendi kendime gülerim hep aklıma geldiğinde..sanki pist benimdide..,oynadım durdum ..,kim gibi mi? Fosforlu cevriye..,

Hiç yorum yok: