13 Haziran 2012 Çarşamba

GÜNAYDIN GÜNEŞ ISITSIN İÇİNİZİ..,

 Photo: GÜNAYDIN GÜNEŞ ISITSIN İÇİNİZİ..,

ELBETTE..,üzüleceğim..,yaralarımı kanatacaklar..,yaz güneşi yakacak, kış ayazı donduracak beni..,bazen yüzümden gülücükler saçılacak..,bazende öfke.. ben dinamik bir insan moturu değilim ki..,belki ağlayacağım, kimseye göstermeden, haşa topa tutarlar adamı..,bazen gül vereceğim.., bazen dikenimi batıracağım..dalımı koparmak isteyecekler tutunduğumu,çoğu zaman konuşsamda bazen susacağım, arkamdan konuşacaklar nakavt edemeyince ağzı lağım çukuru olanlar.ama ben hiç yılmayacağım.. Rahmetli annemin hergün sölediği bi atasözü vardı'' meyvesiz ağacın yanına kim uğrar..''@yla
ELBETTE..,üzüleceğim..,yaralarımı kanatacaklar..,yaz güneşi yakacak, kış ayazı donduracak beni..,bazen yüzümden gülücükler saçılacak..,bazende öfke.. ben dinamik bir insan moturu değilim ki..,belki ağlayac...ağım, kimseye göstermeden, haşa topa tutarlar adamı..,bazen gül vereceğim.., bazen dikenimi batıracağım..dalımı koparmak isteyecekler tutunduğumu,çoğu zaman konuşsamda bazen susacağım, arkamdan konuşacaklar nakavt edemeyince ağzı lağım çukuru olanlar.ama ben hiç yılmayacağım.. Rahmetli annemin hergün sölediği bi atasözü vardı'' meyvesiz ağacın yanına kim uğrar..''@yla

Hiç yorum yok: