21 Haziran 2012 Perşembe

yabancı arkadaşlarada n'oluyor bilemiyorum

bu dilimizi bilmez, dillerini bilmem..,yabancı arkadaşlarada n'oluyor bilemiyorum..,^^

aldık kabul ettik davetiye göndermişler..,anaaa her hafta bir çiçeğe etiketle..,ben çiçeğe ne yorum yapayım şimdi..,okadar zamanım varmı ki..,onlara lay-lay lom..,lazım. olmadı.., çok ender online olduğumda hemen konuşma iste.., iki saattde aklıma geliyor ,yabancı kelimeler... bide şimdi sen mesut ol diye..,bey...nimimi yorcam, o neydi bu neydi diye..,
şimdi bir arkadaş daha var Uraguaylı..resimleriyle video yapmış duvarımda paylaşmış izle diyor..,başkaaaaaaaaa..,ben kendi videomu izleyemiyorumda..,aslında biraz izledim baştan.. merak edip bana mı çatıyor diye meğer hanfendi çeşit, çeşit kıyafetlerle resim çektirmiş. video yapmış ben izleyecekmişim..,güzel olsa bari benden beter..,yüce rabbim günah yazmasın..,böle eleştiriyorum diye..bana niye gönderdi videosunu anlamadım.. biz onay mercii değiliz.. kaldıki hiç samimi değiliz..,yoksa bana senden güzelim mi diyor.., ee olabilir..,buyur o zaman.. buralar senden sorulsun, çekildim ben;)))))

Hiç yorum yok: