10 Aralık 2012 Pazartesi

ÖMRÜMÜN GİZLİ SAYFALARINI BİR HAFTA BAŞINDA BÖYLE SOYDUM ,BAŞIMA BİR KUŞ SIÇTI..,SİLDİM TEMİZLEDİM

BU PAZARTESİ yüreğimin bulunduğu sokakta yaşam çok yoğun ve duygu yüklüydü,yeni bir haftaya daha başlarken,yüreğimi nereye döndersem,duvarlar önüme geliyordu, bir şey oldu anlayamadım,
**,,
önce bir fincan çay içtim,üşüyordum hava soğuktu ama güneş beli
rmişti..bugün susmayı seçsem diye düşündüm. yalnızlığı yok edsem, yaşasam derinlerde, yüzemediğim denizlere açılsam, kaybolsam, yazılar yazmadan,videoları konuşturmadan,ve sonra kızım Ayla kendine gel..!
***,,
Hayatta sahip olamadığımız şeyler, yüreğimize olumsuzluklar versede, bunlar yaşamın güzelliklerini öldürmemeli diyorsam da buna kendimde inanmıyorum artık..,, her gün doğan güneşe,gökyüzüne baktığımda, kalenin arkasında sanki gizlenmiş, umutlarımı arıyorum.. Birileri garanti sakladı oraya
duygusallaşıyorum, yaşanamayan aşklar geliyor aklıma.,
**
Oysa her sabah yeni bir yaşam çizmeyi umutlansamda,PC başına ilk vardığımda karşımdaki kese kağıdı boyanmış duvarlara yapıştırıyorum yalnızlığımı,artık sarı odalarda değilim..Sezen Aksu'ya inat..ama onun şarkısını yinede fısıldarım sessizce
'' ben senin hayatından çıktığım o an,
hadi dur bakalım, o sarı odalarda durabilirsen,''
yüzümü hep başka yöne dönerim, duygularımı monitöre, kelimelerimi buğulu camlara yazarım gözümle, kapıdan bacadan girip,birinin dünyasına ulaşmak isterim,ta ki eşşek düğüne çağırılıncaya kadar beklerim..
**,,
alo'lar başlar genelde oğlan arar, bende sanki hazine var,bitmez hiç istediği paralar..,sonra komşum arar, bulguru bitmiştir,sonrada babam, hergün aldığı ilacı yeniden sorar, ağrısından , şikayet eder..Ah.! baba;- sen bendeki yürek ağrılarını biliyon mu hiç..?şimdi sorsam sana.., garanti neyin eksik der..

sahi benim neyim eksik,..! bi bilsem.. derdimi saldım ummana .. pervasızca.. ve yine bu akşamda olduğu gibi , her akşam yalnızlığım misafir gelir kapıma..doğuştan kör bir adamın kırmızıyı tarif etmesi gibi , bocalayıp dururum, varsın hiç birşey yaşanmasın, varsın hayatımın bir parçası eksik kalsın.
**,,
Dediğim gibi geçen hafta başından bu yana her şey aynı gibi, sessiz ve rutin bir dönüşü var dünyanın, sanki bir şeyler oluşuyor, hayatımız için bir şeyler kuruluyor ve ben her şeyde kazık yiyecek gibi.. olacakları bekliyorum..
hani huma kuşu yükseklerden uçuyordu..? başıma sıçan kuşta neyin nesi@yla

Hiç yorum yok: