12 Kasım 2012 Pazartesi


BUNAYDIN PAZAR DOSTLARI.., SİZ ACI KAHVENİZİ İÇERKEN.., GÜLÜMSETMEK FARZ OLDU BİZE..,MİZAHA DÜŞTÜK BUGÜN..!
ASLINDA TÜM ARKADAŞLARA YAZMAK İSTERDİM AMA SAYFALAR YETMEZ, DİĞER ARKADAŞLARIM SIRADALAR.., ÖNÜMÜZDEKİ PAZARDA..,

Değişen günlerin birbirinden farkı yok.., Perşembe, Cuma, Cumartesi..,ve Pazar..,ruhum yavaş, yavaş gönlünüze yazar..,kimi hafta sonu çabuk gelsin tatil olsun diye beklerken, kimileri maaş alacağı günü iple çekerken, kimileride ödenmesi yaklaşan borçlar iç
in ay sonu gelmese , bizim gibi yaşlılar takvimlerden yapraklar düşmese..,ömrüm geçmese.., yüzüm kırışmasa, sevdiğim bırakmasa,ruhum oynaşsa..,dertlerim kaybolsa, sihirli bir deynek hayatımdaki sis bulutlarını kaldırsa..,rabbim artık bana,, bundan sonra hiç olmazsa güzel bir hayat bağışlasa ve daha nicelerine benzer dilek, istek ve temennilerimizle iç içe bir yaşamda 
LAKİN;-
dibi delik bir dünyada duygular firarda..,umut çiçekleri zehir-zakkum..ortalık baygınlıkta ,anasonun miktarı fazla kaçmış rakılarda..,sanki bir damla içtinde.., ahkam kesiyorsun.. olsun insan zaten bilmediği konularda hep fetva vermek yarışında değil mi?

pekiii nerede benim deniz gözünü sevdiğim..,iyi ki bir Muzi varda ,sabah, sabah yetişiyor imdadıma..,yoksa darmadağınıklıktan kurtulamayacağım duygularım dandini..,yine üstü-başı açılmış..,., 

geceden kalma sıra dışı şairler yazdıklarıyla Günaydınlarımı mıhlamakta.., Barış dostum ulusal basında hemide Cumhuriyette çıkmış.., az bile kalır ona..,ben onun gibi usta şair görmedim.. şiirlerindeki kelimeleri tersden giydirmekte.., zaten bit kadar aklım var..,çoğunu anlıyorsam namerdim..,şiiri boş verdim, benim asıl derdim şairiyle..,;) 



Mustafa abide olmasa yazdıklarım güme düşecek, pardon küme düşecek..,dinginlik katıyor yazılarıma yorumalrıyla.., kah soruyor, kah sorguluyor..,!

şuradan bir atlı geçti dumanını tozuna kattı..hani benim gözlüğüm nerde..,kaçmadan gözüme seviyormu? sevmiyormu diye üflediğim çiçeklerimin tozu..,kıl olduk abi..,ha bu dertleri salan var ya kene gibi yapıştırdı bedenimize.., mutluluk elbisemi giyeceğim..,



Albayrak ilhami devamlı sözleriyle ruhumun çarşafını çıkarmakta..,

Kesin beni pohpohlayan bir yorum daha yapmalısın bu yazıya Ruhi bey usta..,gecenin karanlığına doğan Mustafa Güneş yok bu ara..,havalar yağmurlu gidiyor hep..,iyiki güvenebileceğim bir dostum var..hemide şerefli..,ne zaman darda kalsam danışırım ona.., iyikide varsın Esma abla..,yalnızlığımın kaderdaşı..,sanki Güzin abla..,Müteşekkirim ona., ömrüm boyunca..,biz dostluğu ölümsüz bilenlerdeniz..!asla sıkılınca Eyvallahı çekip,gidenlerden değiliz..,!

Birde Ülya ablam var.., bir türlü soramadım ona.., sakın ismi Hülya olmasın.., nufüs memurunun kimliğe yazdığı gibi ..bir harfi unutupda !sahi öle mi Ülya abla.., yüreği şeffaf, dili sevgili olumluluk abidesi..,mutluluk kasidesi ..,


Bir Aylinim var..,sırdaşım, sır küpüm..,O olmazsa ben biterüm..,Laz damarım tuttu yine.., selam göndermeden olmak en büyük laz şairi ..,İlhamiye..,helal olsun ..! bu kadar kelimeleri nasul bulup oynatuyorsun cümleleründe..,diyeceksinki içtiğimiz sudan..!

Ren gin devamlı yüreğime çarpan yazılar paylaşmakta.., hepside yüzde yüz doğru.., geçtiğim sokaklardan kalma esintiler.., akşam yağmuru gibi ansızın tufana tutuyor beni..,Bir arkadaş var sayfamda yeni geldi.., Sefa Bağcı..,Ne şiirler yazıyor ama..! nutkum tutuluyor okumakta..,

Orhan baba her zamanki gibi atakta..,mesajla gönderdiği videolar Manisadan- Giresuna yol olmakta.., teşekkürümü göndereceğim zaman dilimi olamamıştı daha.., kusuruma bakmazlarsa.., buradan iletiyorum..,

Faruk Mungan abiyede sonsuz teşekkürler.., paylaşımları , gönderdiği videoları paylaşamsamda sayfamda harikulade ama..,ya yüreği cesaretin aynası..,insan oldumu öyle olması gerekiyor.., kim korkar aciz kurtlardan.., tabii lafım Cahit Kurt abiye değil..,

o profesyonel bir şair..,yazdıklarını estetik photolarla perçinleştirmekte.., bir okumaya başlıyorsun.., bitmiş..!soluk almadan son durakta..!, sevgili Bayram genç şair hayli içimi zonklatan şiirler paylaşmakta..,
Birde sayfama yeni gelen arkadaşların absurd mesajları olmasa.., günüm daha iyi başlar kesin..!kimseyi eğitiminden eleştirmiyorum.., Ama sizin karşınızda bir yazar var, mesela..,öhü öhüüüüü öle ne oluyor..,;- Ayla sizinle gürüşmek istirum.., lakin dayreye geç kalıyorum..,Valla arkadaşım sen ezeli geç kalmışsın bana..,!sen önce Türkçemizi öğren yeniden..,!
davul bile dengi dengine..,üzgünüm ., !

bi kardeşin video göndermiş yine. derki;-al bak bunu dinle..,dinlemesine dinleyeceğimde lakin benim kafa akşamdan kalma.., rüyalarda yol bulamadık daha.., yine döndük içimizi..,bu sabahta..!

Bazı arkadaşlar yazı tipinii değiştiriyor.., a'nın üzerine noktalama koyuyor.., ne işime yarayacaksa.., inan ki arkadaş hiç dikkatimi çekmiyor..!

Tüm kaybedenler baktım ki;- yürek yollarını tazelemiş..,onlara önerim yanmayın bir daha..,sakın ha..! sayfalarındaki yazılardan taş yağıyor başımıza..,

Coşkun abim iyileşmiş.., mutlandırıyor beni.., Cumhuriyetin yaşayan dağı.,yaslanıyoruz onun duruşlarına.., Yüce rabbim huzurlu ömürler versin sağlıkta.,! sanmasın maillerini okumuyorum..,sadece zamansızlıktan yanıt veremiyorum

Sanki artık kış gelmiş gibi yurduma..,karakış şiirleri-serçe-kar taneleri yavaş, yavaş yerini bulmakta paylaşımlarda..,sonbaharın hüznü sana çok geçmiş ola..,Ama gözümden kaçmadı değil..!sevdiklerim mesafe koymuş aramıza..,sağlık olsun..!bizde hiç bir değişiklik yok daha..,olsun baba.., ölümde var bu dünyada.., kaş ile gözümüzün arasında..,

Sevgi dostum.., meslektaşım sevgimi çoktan kazanmış durumda.., yazılarına bayılıyorum.., aman ayla çaktırmada.., daim olsun diyorum..

hayli jest yapıyor Aksel hemşerim yazılarıma..,memlekete geldiğinde , borcum olsun bir tavşan kanı çay ona..,gazeteci arkadaş habire mesaj yazma..,değişmem ben..,! okumaya zamanımda yok üstelik..! burnu büyük aylanın deme sonra.., bak karışmam uyardım seni..,




Burada bir abim var benim.., ayni anadan süt emmedik.., ama her şeyiyle kanat geriyor bana..,onu üzsemde yazdığım çılgın yazılarda darılmaz bana.., bende gardımı alırım zaten.., o kulvarlarda..,TEŞEKKÜRLER EDİYORUM ONA BİNLERCE KEZ SİZİN HUZURLARINIZDA..,

Malum bu aralar yoğun geçiyor ulusumun gündemi.., seni hiç unuturmuyum Ozan Kazım abi..,görmedim daha hiç ATASINA sarılan senin gibi.., değme gençlere taş çıkartıp bir 29 Ekimde bir 10 KASIMDA Ankara yollarını arşınlıyor,, barikatları yıkıyor..,

DAHA YAZACAKLARIM ÇOK VAR AMA.., yazınında bir şekli olur.., eleştirdiğim 20 metre boyutunu yine kendim egale ettim.., özür..! 
derken..,beğeniler gelip çarptı kafama.. selam olsun dağa, taşa, kurda, kuzuya, dosta, posta.., ve derinden yad ettim yine aşağıya yazacağım şiirininden bir bölümünü paylaştığım Atilla ilhan'a
zamanlar değişti
ayrılık girdi araya
evvelce biz bu tenhalarda
ziyade gülüşürdük
hicrana düştük bugün..,@yla
 —

Hiç yorum yok: