12 Kasım 2012 Pazartesi

THE AYLA

yarınlarıma öle bel bağlamıyorummm
kırmızı kanapeyide almaktan vazgeçtim..,
daralan giysilerimi çöpe atıyorum
birine versem daha iyiydi
ama yarın üzerinde görürsem
üzülürüm..,belki

albümdeki gençlik resimlerime
bakmıyorum
yüzündeki mutluluklar düşmesin
diye resimlerin.,

birkaç ufak eşyasını sakladım,çocukların
kimbilir ne zaman
hangi ayık kafayla almıştım..
evliliğim bitti,
nişan elbisemi hala atmadım

ne çok anı biriktirdim..
ama kilitli sandıklarda değil.,
hergün atıyorum buraya,
yüzleşmek için
bembeyaz ölü gibi bir suratla..,

karanfiler kırmızıymış
bi zamanlar
şimdilerde karanfil yetiştiren bile yok
etrafta o kadar çok ki fil..,
küçükler gözden kaçıyor zamanla

şarkılardada fal tutmuyorum artık..,
benim şarkıcılarım çoğu inzivada
iyiki bir sezen varda
yetişiyor imdadıma..,

otur- kalk şiir yazıyorum..
sokağa çıksam
keşke kalemim defterim hazır olsada
şu anektodu kaçırmasaydım diyorum
hafızam zayıfladı..
hepsini aklımda tutamıyorum

caddelerde volta atmak gelmiyor içimden
bir kar yağıyorki içime inceden, inceden
ne farkı kaldı ki gündüzümün geceden..,
yat-kalk sabah akşam oluyor..,

bir yaprak daha düşüyor takvimlerden..,
dönülmez akşamlara biletim rezerveli,
henüz ayırtmadımda..
şaka bir yana..
çok yakınım annemin öldüğü yaşa

buraya kadar her şey tamamda..,
neden bir aşk kelimesi duysam
içimdeki çocuk beni dürtüyor hala..,
galiba yaşayamadığımdan tam manasıyla..,
aşk nedir,nasıldır bilen varmı? diye
bir plağımız vardı eskiden..
o davudi sesiyle yaşar özelden

doyurulmamış baharlarımın
çiçekleri hep mor açıyor
içimde öle bir kor var ki..
en ufak bir kıvılcımda tutuşuyor..,
gözlerin hala benim mi diyen bir şiirde
yokluyorum ellerimle gözlerimi
yerinde duruyorlar ama , biraz fersiz

galiba benim içim geçmiş..,
galiba benim mevsimim
hiç gelmezmiş..,
galiba ben tutuklu kalmışım..,
herhangi bir zaman diliminde
hala hicran topluyor gözbebeklerim..,
nerde benim sevgilerim..
nerde güzelliklerim..,
bir kuş geçse başımdan
hayra yormuyorum..
garanti başıma sıçmıştır..
çaktırmadan mendilimle siliyorum

tutkulu değil.. inanışlarım..,
bugün karar verip, yarın cayıyorum.
güvensizliğim ezelden
lakin ben bunu hep yapıyorum

babama ziyarete gitsem
bana binbir dert sunuyor..,
gözlerimle işitiyorum onu..
kalbini kırmak istemiyorum
o bendeki dertleri bir duysa..
garanti ödü kopar.
şükrederdi ağrılarına..

baktım yine bugün de şöle bir maziye..,
aralayınca aşk defterini..
herkes gözünün ucuyla sevmiş beni..,
öle akkılı bir aşkım olmadı..,
nerde deli, varsa şansıma onlar düşerdi
yine bozacağım menteşeleri gevşemiş ağzımı..,
La bi defada içinizden biri,
gerçekten sevsin beniii..,
ya bü dünya ulaşılmaz
ya ben uzayda yürüyorum..
ayaklarım daha bir kes basmadı yere
hep havada gezinmekten..,
kalp çekimi olmuyor
sana son bir şans verdim gönlüm
ister at, ister sat kendini,,
istersende sürgüne gönder beni..,@yla

Hiç yorum yok: