28 Kasım 2012 Çarşamba

COŞKUN GÜREL(Coşkun abime)

Ortak bir arkadaşımın sayfasında gördüm ilk kez.., Dikkatimi çekti yorumu..,Değerlerine baktım benimkilere uyuyordu.., o da benim gibi yılmaz sahip olduğu değerlerden ödün vermeyen ATATÜRK'ün izinde ve onun devrimlerine gönül vermiş belkide bu uğurda hiç taviz vermeden koca bir hayat yaşamış halada yaşamakta olan hatta soyadımız bile ayni olan bir abimdi..,
ona davetiye gönderdim.., hatta onu abim
 olarak buradaki aile bağlarıma kattım..,o da seve,seve bunu kabul etti.., oysa oda beni tanımıyordu henüz hiç.., geçen zaman zarfında beni tanımış olduğunu bana hiç üşenmeden her paylaşımıma yapmış olduğu yorumlardan anlamaktaydım..,

****
o bunları yaparken bir emek, bir efor ve bir zaman süreci harcıyordu benim için..,o benim yoğunluğumdan çoğu zaman sayfasına giremesemde bunu kesintisiz yapıyordu.., o yorum yapmak için yapmıyordu bunu .. bir eylemden ziyade yazdıklarımın anlaşılması ve onda birebir benim maksatımla örtüşen yanlarımı açığa çıkarıyor.., kimi zaman bana telkin, kimi zaman yazdıklarımın pekişmesinde katalizör.., çoğu zamanda umutsuzluğumda umut oluyordu..,
**,,
Bir süre önce rahatsızlanmış..,sayfadan çekildi elbette farkına vardım.. ama yanıt alamıyordum.. o süreçte yanılmamışım.. bir rahatsızlığı nüks etmişi bir dizi ameliyatlar geçirmişti..,
sonrasında bir gün baktım sayfasında paylaşım yapmış ve tamda ümidi üzmüşken onun dönmesi adına bana açıklayıcı mesajını yazdı.., kaybolduğuna dair..,elbette hastalığına çok üzülmüştüm ama şifa bulduğunada bir o kadar sevindim..,
onun gibi bir kaç insanım daha var burada onlar benim ömrümce dostlarım olarak kalacaklardır..,
...,,
ve ben bu abimin ne çok gereksinimim olan.., yazdıklarımın tutarlılığı anlamında benim sayfamdaki yorumlarında nezaketin en üst sınırında harcadığı değerli zamanları için siz değerli sayfa arkadaşlarımın huzurunda bir kez daha ona teşekkür etmek istiyorum..,
♥♥
gölgeli sarılışlarımızda hayata onlar bizim hep yaverlerimiz olacak.., biz meşaleyi onlardan aldık.., şimdi yine birlikte yakıyoruz..,aydınlanmak için..,
yüce rabbim size hep sağlık, huzur ve mutluluk versin..,
kardeşiniz @yla

Hiç yorum yok: