28 Kasım 2012 Çarşamba

VE ADI AYLİN DEĞİL ..,SADECE AYLİNİM ♥♥

Onu tanıyalı ne kadar oldu bilemiyorum.., ezelisiz ve edebisiz gibi kavramlarla ancak nitelendire biliyorumm.., o en koyu Atatürkçü bir kardeşim benim sözde olmayanlardan...!
İlk görüşte aşka inananların olduğu merciide dostluğada inananlar neden olmasın..!

onu anlatabilmek için yazacaklarım.. ona hayranlığım, sevgim, saygım yoksa sabaha kadar sürer..,o sa
yfasında bulunan binlercesinin beğenisini ,çoktan kazanmış durumda..,ona iletilen sevgi sunumlarının içi ne loş nede boş.., çünkü Aylinciğim hepsini tek zerresine kadar hak etmekte.., onun ulusal değerleri.., Atatürk ve Cumhuriyet sevdası sonsuza kadar..,yaptıkları, paylaştıkları yazdıkları bu uğurda yazılanları bine katlar..,
o küçük bir cesur yürek.., yılgınlığı yoktur..,o tam bir dost canlısı o benim sırdaşım.., en mahrem sırlarımı paylaştığım arkadaşım hatta kardeşimdir..,

Çoğu zaman girdiğim labirentlerde yolumu kaybettiğimde ona sorarım.. onun yorumları ve bana geri bildirimleri yüreğime su serper..,onun tespitleri benim yüreğimi mest eder..!

onunla dostluğumuz ne sanal nede boş bir sandal.., biz aslında onunla kaderin cilvenaz sokaklarında tüm iyi niyetlerimizle düşmanların üsttesinden gelebiliriz biliyorum ama sırtlanları ve sırıtanları çok iyi tanımıyoruz ikimizde..,

ve ben biliyorum ki onunla istersek haftalarca yazışmayalım.., en küçük kelam etmesek bile.., asla şüphe duymayız dostluğumuzdan.., beşik kertmesi gibi..,almış kabul etmişiz yürekten..,
onun yüreğinin temizliği ve asaleti onaylanmıştır artık, gördüğüm kadarıyla., bunda hiç şüpheye düşmedim..,

Ama inanıyorum ki ve diliyorum ki yücerabbim bir gün ona geciken hakkettiği mutluluğu daim kılacaktır..,artanıda yeter bana..,
seni seviyorum Aylinim , Erkin'ide her gün ve daima.., mutluluklarda kal hep.., değişmeyen inanışların ve acil değişmesini istediğim yazgınla..,gecenin bu geç saatinde banada bu kadar yazmak düşer..,bizim aşklarımız sevda sokağında ikamet etmez..,bizim biricik ve tek aşkımız ULUÖNDERİMİZDİR.., !

iyikii varsın Aylinim.., seni anlatmak bir kaç satıra sığmasada özetledim say..,hep yüreğimde kal.., ablan@

Hiç yorum yok: