1 Aralık 2012 Cumartesi

REMZİ ABİME (Imzija Mehmetoski )YAZDIM


Ne zaman geldiler sayfama bilemem.. 
belki 2 yıl yada daha fazla..,
saygı duydum her defasında .,
ne zaman paylaşım yapsam 
hepside güzel olamaz pekala 
fakat o.. her gün uğrar sayfama 
bundan bir yıl önce bir söz verdim
ona yazmaya..,
tam yazacaktım.. kaybolmuş baktım..
sayfamdan.., Yurt dışında yaşayan oğlunun yanına gitmiş..
bende küstüm ona..;)
hani benide götürecektin Remzi abi..,.
burası şaka.., ama bu konuşma geçti aramızda..,
öle kolaymı REMZİ ABİ..,
Çoluk çocuk var ortalıkta..,
sadece şaka yaptım şimdi bu söylemlerimle ona..,
* * * * ,,
Aslen Makedonyalıdır..,
2 yaşında Türkiye'ye göç etmişler..,
İzmir'de ikamet etmektedirler..,
Remzi abininde her normal vatandaşımız gibi
kendi işini oluşturuncaya kadar
bir çok iş denemesi olmuş..,
kimilerinde başarılı olmuş,
kimilerinde iflas etmiş..,
en son çocuklarıyla birlikte
'' Dilara Halı Yıkama'' tesisini açmış..,
ve halen burada çalışmaktadır..,
**..,
Ancak anlatacaklarım bu kadarla sınırlı değil..
o sade bir vatandaş ama
yeteneklerinide konuşturuyor ara sıra..,
çok güzel şiirler yazar..,ama benim gibi çığırtkanlığını yapmaz yazdıklarının..,
__1992 de yazdığı bir şiiri Turgut Aksoy tarafından bestelenmiş
__ikinci şiirinide Çukurova Üniversitesi TSM konservatuvarı udi sanatcı merhum İsmail Demirkıran tarafından bestelenip TRT denetiminden geçmiş..,
__bir şiir'inide Sinan Özşeker besteleyip, kasete okumuş..,
sonra ''Karşıyaka'' şiiri ve ''seviyorum seni allah kahretsin '' şiirinide _Recai Yalın,
_yine bir şiirinide merhum Reşat Aysu üstad bestelemiş..,
halen gönül dostları dergahı mensubu ve MESAM üyesidir..
♥ ♥
Remzi abimin şiir sanatına katkıları saymakla bitmez..
ama o bunları asla sayfasında deklare etmemiştir..,
bir o kadarda mütevazidir..,
onunla tanışmaktan oldukça mutluyum..,
o benim bu sayfalarda kalacak olan bir dostum, abim değildir ..
en kısa zamanda tanışacağız onunla..,
Remzi abiciğim kendinize iyi bakın..,

bu ayla kardeşiniz sizi seviyor.., kalın sağlıcakla .., iyi akşamlar..,@yla

Hiç yorum yok: